معماری

معماری
بنام يگانه معمار هستي
قالب وبلاگ
در چند ماه گذشته، باران های موسمی در تایلند، موجب بروز سیلی ویرانگر در این کشور شد. این سیل، جان صدها نفر را گرفت و بیش از یک میلیون نفر را بی خانمان کرد 
 
در چند ماه گذشته، باران های موسمی در تایلند، موجب بروز سیلی ویرانگر در این کشور شد. این سیل، جان صدها نفر را گرفت و بیش از یک میلیون نفر را بی خانمان کرد.

 این سیل در 20 استان این کشور جاری شد و میلیاردها دلار خسارت به بار آورد و زندگی مردم را در این کشور و به خصوص در بانکوک، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر این کشور مختل کرد.

در همین حال، تعطیلی هزاران کارخانه در سراسر کشور و نبود مواد اولیه برای آغاز به کار آن ها، حدود یک میلیون تایلندی را در معرض بیکاری قرار داد. کارشناسان، میزان خسارات مالی وارد شده به اقتصاد تایلند در اثر این سیل را که بدترین حادثه 50 سال اخیر در این کشور به شمار می رود بین 23 تا 28 میلیارد دلار برآورد کردند.
 


پس از این رویداد، مدیران اقتصادی این کشور تصمیم گرفتند تا یک نمایشگاه بزرگ را با حضور شرکت ها و کارخانه های فعال در تایلند برگزار کنند. این نمایشگاه با هدف نمایش تغییرات ایجاد شده در بخش های دولتی و خصوصی پس از این سیل برگزار شد. غرفه کمپانی Bridgestone نیز در همین راستا در فضایی به مساحت 500 مترمربع طراحی و اجرا شد.


این غرفه با فرمی پویا طراحی شده است. در ساخت غرفه از 66 پروفیل فولادی که هریک با شکل و انحنای متمایز می باشد، استفاده شده است. همچنین برای تأمین انرژی برق در این فضا، از پانل های خورشیدی در بام استفاده شده است. روکش ساختمان غرفه از پلیمر PVC تشکیل شده است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ سید محمد ابراهیمی ] [ ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید ترسیم پروژهای اتوکد معماری خود را به ما بسپاری تدریس در مقطع هنرستان وترسیم فنی در مقطع دانشگاه 09366692687
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماری و آدرس architectiranian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





قالب وبلاگ

این سایت را حمایت می کنم
عینک آفتابی